Generatie D wil een verschil maken. Voor hen is impact maken een manier van leven, een mentaliteit die sterk verbonden is met Defensie. Deze generatie identificeert zich vooral met elkaar op basis van wie je bent en hoe je in het leven staat, oftewel je mindset. Je bent een teamspeler, je wilt betekenisvol werk doen, en je houdt van uitdagingen. Samen met SteamTalmark hebben we een online commercial gemaakt die laat zien wat het betekent om impactvol werk te doen bij Defensie.







In samenwerking met SteamTalmark, Veerle Koldijk & David van Hoorn. En Ministerie van Defensie, Martin Tennekes, Michelle Roelofs en Sylvia Hagedoorn. Regisseur: Eelco de Winter DOP: Olaf Tijhuis DOP water shots: Frank Borghstijn 1AC: Niels Barendregt 2AC: Mees Blaak Gaffer: Tom Lems Sound Engineer: Gideon Bijlsma Best boy: Jason Doerbali & Joost Kools Runner: Lucas Platje Edit: Olaf Tijhuis Grading: Tom Lems Producer: Lisa Post Producer assistent: Danique van den Assem Styling: Lisa Post Styling & producer assistent Amy Todorovska Photographer: Mark Bolk Sounddesign: KlevR sounddesign Grip rental: GRIPWISE HOLDING B.V.